→ De inwoners van Waals-Brabant tonen dat de provincie zich voor hen inzet via de communicatie ter promotie van de verschillende acties inzake Public Relations, Onderwijs, Toerisme en het Provinciedomein Hélécine.
→ Coaching van de Noodzone Waals-Brabant om de interne communicatie te verbeteren. Productie van ondersteunende videoclips om de veranderingen uit te leggen aan het personeel.
De missies van Publi-Market
→ Strategische en marketingondersteuning
→ Gespecialiseerde “institutionele” communicatie met marktonderzoek naar de verwachtingen van de burgers over de acties van hun Provincie
→ Analyse en definitie van de verschillende doelgroepen in termen van diensten en acties
→ Opstellen van mediaplannen met de verschillende betrokken departementen
→ Aankoop van traditionele en digitale media
→ Onderhandelen over tarieven en plaatsingen
→ Standaardisatie van het grafisch charter en de mediadragers
→ Grafische en audiovisuele productie
→ Creëren van videoclips om provinciaal onderwijs te promoten op sociale netwerken
→ Coaching van de leidinggevende officieren van de Noodzone Waals-Brabant
→ Productie van videoclips ter ondersteuning van de coaching